باران باران ، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

باران قشنگم

لحظه از دست دادنش بزرگترین کابوس زندگیم بود. حالا دیگه مطمئنم یک روح مستقل داره که میتونه انتخاب کنه و برای انتخابهای کودکانه اش احترام قائل

بدون عنوان

1394/11/25 15:25
نویسنده : نرگس درخشانی
161 بازدید
اشتراک گذاری

چشمام و می بندم تا آغوشت و احساس کنم . 

چشمامو باز می کنم تا شاید کنارم خوابیده باشی . 

نیمه های شب از خواب می پرم ، و اون موقع مطمئنم که حتما پتویی از روی تو پس رفته است . 

دلم همیشه نگران نداشته های توست . همیشه همیشه همیشه 

دلم برای دلت و دستات و چشمهای قشنگت تنگ میشه 

میخواهمت هنوز دخترم حتی اگر کنارم نباشی 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هدبند نوزاد
26 بهمن 94 0:27
سلام مامان بابای نینی امیدوارم حالتون خوب باشه و خودتون و نینی سلامت باشید بنده مدیر سایت نینی هدبند هستم و دوست دارم همه مامان باباها کارهامون رو ببینند و اگر یه روز خواستند برای نینی کادو بخرند حداقل ما به یادشون بیاییم . اگر از کارهای ما خوشتون اومد و امکانش بود ما رو با یکی از عنوان های ( هدیه نوزاد ، هدیه دخترانه ، سیسمونی نوزاد ) توی لینک دوستاتون بیارید .