باران باران ، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

باران قشنگم

لحظه از دست دادنش بزرگترین کابوس زندگیم بود. حالا دیگه مطمئنم یک روح مستقل داره که میتونه انتخاب کنه و برای انتخابهای کودکانه اش احترام قائل

بدون عنوان

1391/12/26 13:57
نویسنده : نرگس درخشانی
288 بازدید
اشتراک گذاری

چه زود بزرگ شدی دخترم

شش سالگیت تو را بیش از حد مستقل کرد

امسال اولین سال است که تحویل سال را هم با من نیستی مادر

دوست داشتنی ، برای این تنهایی زود هنگام مرا ببخش که بی تو میمیرم

مرگ تدریجی مادرت را لمس میکنی ؟

به این دلخوشم که آرامی و به تو خوش خواهد گذشت حتی بی من

بارانم ..... سال جدید را برایت سالی پر از آرامش و خوشبختی میخواهم حتی بی من

ماه من ....... سبدی پر از سلامتی ،‌ سایه خدا،‌سرسبزی ،‌سخاوت ،‌سرشت نیکو،‌ سرور و سیب خنده روی لبانت آرزو می کنم .

دوستت دارم

به اندازه همان سنجاقکی که روی موهایت می نشیند مهربان باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)